Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

No, ono jde o to, že Klausovi odpůrci jej shazují různými podpásovkami a přívlastky, které jej mají očernit v očích veřejnosti. Veřejnost zavalena touto negativní kampaní zapomíná, že Václav Klaus je velice inteligentní člověk s obrovským rozhledem a výborným analytickým myšlením. To, že s nám občas intenzivně nesouhlasím ovšem neznamená, že by jeho argumenty nebyly dobré, možná to jenom nechci slyšet, protože je to nepříjemné. Rád bych ale upozornil, že již několikrát se mu odpůrci smáli, aby se později ukázalo, že měl pravdu. Asi největším příkladem je globální oteplování a kauza Climategate.

17 0
možnosti
JT

Víte, já s Vaším hodnocením příliš nesouhlasím.  Klaus jistě vykazuje inteligenci  v určitých oblastech, zcela mu ale chybí sociální inteligence, která je nedílnou součástí skutečně inteligentního člověka. Jeho zvyk, vyjadřovat se ke všemu, i k věcem, kterým evidentně nerozumí, nedokazuje jeho obrovský rozhled. I když já sám jsem názoru, že za současné klimatické změny může především příroda, rozhodně bych se neodvažoval tvrdit, že Klaus měl pravdu. To totiž současná úroveň lidského vědění nemůže ani potvrdit ani vyvrátit. Snažil jsem se poctivě si vzpomenout, kdy jsem s ním beze zbytku mohl souhlasit a napadlo mne jediné. A to, že třicetiletý člověk by neměl mít pravomoc soudit svoje bližní.

2 3
možnosti

Já jsem se svalil zhnusen k TV a ještě zhnusenější jsem se odvalil...:-)

0 10
možnosti
VJ

No, takhle mi připadáte už dlouho.

7 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
... ale jinak mě to tady na světě s vámi zatím baví ... ;-)